Inainte de a trimite incaltamintea as dori sa va aduc la cunostiinta ca nu ne asumam reclamatii ulterioare legate de reconditionare deoarece in acest proces pot aparea defecte ascunse sau materialele (fiind o pereche purtata) pot sa cedeze in timpul procesului de reconditionare. Asta include urmatoarele:
1. Curatare: in procesul de curatare din anumite materiale vopsite poate iesi culoarea si pot pata restul incaltamintei.
2. Revopsire: in procesul de revopsire pot aparea reactii chimice cu alte substante deja existente in material ceea ce poate duce la un rezultat nesatisfacator. De asemenea, in cazul culorilor, se incearca de fiecare data aplicarea culorii respective dar pot exista cazuri in care aceasta sa nu iasa 100% precum culoarea originala.
3. Schimbare material: acest proces este foarte dificil si anumite perechi nu rezista procesului iar acestea se pot rupe(piele, textil, talpa). Inlocuirea de material poate genera mici diferente intre materiale(lungime-latime) si pot aparea diferente vizibile intre un adidas/pantof si perechea lui. Cusaturile pot fi diferite fata de cele originale si culoarea materialului nou poate sa difere de culoarea originala.
In timpul procesului de reconditionare noi facem tot posibilul sa evitam toate punctele enumerate mai sus dar fiind perechi deja purtate nu putem sa ne asumam eventualele defecte, rupturi, stricaciuni aparute in timpul sau la finalul reconditionarii.
Prin trimiterea incaltamintei catre noi se intelege acceptarea acestor termeni si conditii si acordul ca nu primim reclamatii ulterioare asumandu-va in totalitate eventualele rezultate nesatisfacatoare.
Incredintarea articolelor catre atelierul AG CUSTOMZ, prin predare personala sau expediate cu ajutorul firmelor de curierat, reprezinta acceptul tuturor conditiilor si termenilor afisate atat in locatie cat si pe site-ul https://agcustomz.ro
Atelierul AG CUSTOMZ se angajeaza sa realizeze reconditionarea articolelor incredintate cu o atenție sporită, in conformitate cu metodele profesionale si a inscrisurilor de pe eticheta de întreținere. In cazul in care acestea lipsesc, firma este absolvita de orice raspundere, reconditionarea bunurilor facandu-se exclusiv pe raspunderea clientului. Daca clientul solicita reconditionarea incaltamintei intr-un mod contrar opiniei specialistului, aceasta se va face pe riscul sau.
IN TOATE CAZURILE REPARATIA SE REALIZEAZA PE RISCUL CLIENTULU. FIRMA NU DETINE NICI UN FEL DE PARTENERIAT CU PRODUCATORII/DISTRIBUITORII PRODUSELOR REPARATE, NU ESTE AUTORIZATA DE ACESTIA SI NU GARANTEAZA IN NICI UN FEL CA PRODUSELE VOR ARATA DUPA REPARATIE CA IN FORMA INITIALA
Firma poate refuza primirea incaltamintei in cazul in care aspectul denota prezenta factorilor de infectie sau au un aspect respingator.
Incaltamintea adusa la reconditionat, murdara, dar fara specificatia de a fi curatata, va fi curatata din oficiu, contra cost, fara a mai anunta clientul.
Termenul de livrare este unul informativ, firma nu isi asuma o data exacta, deoarece in procesul de reconditionare, pot aparea unele situatii in care se vor repeta unele faze, iar termenul se poate extinde considerabil. In caz de intarzieri, clientul nu este indreptatit sa ceara despagubiri.
Firma nu își asuma răspunderea pentru sireturile, cutiile, săculeții sau alte accesorii de acest gen, predate sau expediate către atelier, in caz de distrugere sau pierdere.
Continutul prezentului document se poate schimba, fara a fi necesara o informare prealabila.
Incaltamintea neridicata timp de 30 de zile, de la momentul finalizării, se considera abandonată și va fi reciclata, dupa acest termen firma nu își asuma răspunderea sa despăgubească clientul.